Топові спікери
У кожного спікера досвід 10+ років в SEO та управлінні командами.Це виключно директори компаній та керівники відділів
Новий формат взаємодії
Окрім комфортного для всіх онлайн формату конференції додається офлайн доступ до студії прямого ефіру в Києві
М'ясні доповіді
Всі доповіді узгоджуються організаторами та проходять ретельну модерацію. Ми відповідаємо за якість контенту власним ім'ям
Українські експерти в міжнародному SEO
Олександр Павлуцький
Займається просуванням власних та клієнтських сайтів. За останні півроку запустили три проекти з бюджетами на SEO в 300-500 тисяч $ на рік
В'ячеслав Озеров
Ентузіаст інтернет-маркетингу, SEO та бізнесу в онлайні. Основний напрямок - створення на продаж сайтів під аффіліатку. Авто ютуб каналу OzerovAI, блогу та курсів на AmazonSales.com.ua. 10+ років досвіду у SEO
Олег Саламаха
За плечима побудова власного сервісу Serpstat з виходами на закордонні ринки.
Автоматизатор Agile-розробки, розвитку бізнесу, системної архітектури.
Автор та лектор курсів з SEO, частий гість та експерт конференцій з просування у Google.
Дмитро Сохач
Співзасновник маркетингової агенції Admix Global, доповідач на конференціях з SEO та інтернет-маркетингу.
Запустив проекти для SEO-фахівців та маркетологів.
Shared.domains дозволяє заощаджувати на покупці посилань у складчину.
Editorial.link – отримувати ексклюзивні трафікові посилання з топових сайтів, які не продаються на біржах
Артем Пилипець
Більше 10 років досвіду в клієнтському SEO. Був задіяний в більш ніж 100 проектах на різних посадах.
8 років навчає пошуковій оптимізації в онлайн та офлайн форматах.
Володимир Левченко
В SEO з 2016, пройшов шлях від лінкбілдера до C-левела. Працював в essay та igaming нішах на західні ринки. Збирав команди з нуля до топів в тір1 гео. Зараз відповідає за стратегічний розвиток продуктів компанії Zeeks
Роман Сусло
Лінкбілдер з багаторічним досвідом. З 2019 року засновник та керівник сервісу базованих посилань wmlinks.net
Тарас Гуща
Founder SEO.UA, спеціаліст з SEO, PPC, CPA та SMM. Спікер на понад 100 конференціях. Організатор GuruConf, EasyConf, Dvoma, Antikonfa.
Новий формат. Нові враження
Розклад може змінюватися до старту конференції, слідкуйте за оновленнями на сайті та в телеграм боті
10:10 - 10:50
Артем Пилипець
Шаблон побудови SEO стратегії проекту
- Чому план - це не стратегія?
- Збір данних для оцінки проекту
- Визначення ключових напрямків
- Оцінка динаміки
- Чому план все ж потрібен
10:50 - 11:30
Роман Сусло
Що працює в лінкбілдингу зараз та які прогнози на нішу в майбутньому
- Як створити стратегію для зовнішнього просування яка буде давати результати?
- Огляд основних типів посилань які працюють і масштабуються
- Практичні кейси та прогнощи на нішу
11:35 - 12:15
Дмитро Сохач
Чому SEO-фахівцю слід просувати власний бренд, та як робити це максимально ефективно
- Особистий досвід побудови персонального бренду
- Як публічність допомагає запускати нові проєкти
- Неочевидні переваги публічності
12:45 - 13:25
Олександр Павлуцький
Як запускати гемблові афіліейт-сайти в епоху Outlookindia та ChatGPT
- Новий формат конкуренціх
- Стратегія
- Лінки
13:30 - 14:10
Володимир Левченко
Використовування метрики для масштабування команд у performance-маркетинг компаніях
- Основні проблеми масштабування і як метрики допоможуть їх вирішити
- Тір фреймворк, як основний менеджерський інструмент
14:10 - 14:50
В'ячеслав Озеров
Створення ефективного AI-контенту
- Актуальні сервіси
- Що працює, а що не дуже
- Райтери в один клік
- Як і чому треба збирати самому
- Перспективи
14:55 - 15:35
Тарас Гуща
SEO-просування сайтів в Google: контроль процесів лінкбілдингу
- Типи лінків в просуванні сайтів- Параметри контролю- Інструменти контролю та прогнози на нішу
15:35 - 16:15
Олег Саламаха
Аналіз посилань конкурентів: оцінка та якість донорів
- Статистика та тенденції в базі посилань- Ключові параметри для ефективного аналізу посилань у конкурентів-Які діапазони параментрів це "норма"